lookafteryou

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Typ död nu så förlåt...

Av Wilma - 16 april 2013 21:44

Sa till någon att kapitlet skulle komma på söndagen = hände inte, försökte få ut det på måndagen = hände inte, försökte få ut det idag = Hände inte.

I måndags så kom jag hem från ridningen rätt sent o när jag satt o skrev så kändes allting så fel och det kändes som att det blev skit dåligt så knäppte ner det och försökte få insperation istället så jag kunde skriva idag men eftersom jag typ är helt död just nu så kommer ju inte det hända... Vaknade liksom kvart i 5 imorse och var vid skolan 5 i halv 6 för att sen kvart i 6 åka till stockholm med klassen. Vi kom dit typ halv 9 och började jobba direct i demokrativerkstagen(rolig roligt) . Vid 12 så var vi klara där, fick åka till Kista galleria och äta våran medtagna pastasallad(kändes som man var en lodare när man gick runt med en liten bytta innan man hitta en sittplats). Sen fick vi vara i kista i 3 timmar innan vi äntligen kunde åka hem. Vi kom hem vid halv 6 o jag var helt död. Sov typ 2 timmar på bussen men är man trött så är man, därför kommer kapitelt inte ut idag... Sorry :/ Hoppas ni orkar vänta till imorgon! xx

 
 
Ingen bild

hj

18 april 2013 21:58

Hoppas du hinner få ut det innan min födelsedag på söndag:)

Wilma

19 april 2013 20:33

Ska jag se till! ;) Kan försöka göra ett födelsedags kapitel till dig om du vill! ;) Eftersom jag varit så dålig på att uppdatera liksom :s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 27 december 2013 23:09

Senaste kapitlet: Jag tittade oroligt på liam som gav mig en orolig blick. - I'll tell you more later, sa han fort och fortsatte springa. Vad händer egentligen?   Harrys perspektiv   Jag kom så småning om ut ur den stora skogen och jag stan...

Av Wilma - 4 augusti 2013 21:47

Senaste kapitlet:  Mina hjärna började snurra och snart stannade den på ett hemskt minne, det brände till i bröstet men jag började springa, springa så fort jag bara kunde, för jag fick inte tro att allt var bra, jag fick inte komma dit försent... ...

Av Wilma - 1 augusti 2013 22:45

Senaste kapitlet: - Guys... Where is Hope?   Hopes perspektiv Jag sprang gatan fram med tårarna rinnande ner för mina kinder. Jag ville bara bort, jag trodde allting skulle bli bra, att alla skulle uppföra sig som vanligt och att vi skulle ha l...

Av Wilma - 9 juni 2013 20:38

Senaste kapitlet: Maten kom snabbt och jag åt upp framför tv:n med ett helt värdelöst program på. Flashbacks från kvällen före korsade mina tankar medan jag tittade på pogrammet och jag fick ett fånigt leende på läpparna. Det var ju riktigt mysigt......

Av Wilma - 29 maj 2013 21:13

Senaste kapitlet: Svarade Harry lätt och dom fortsatte äta på sina mackor och tittade ner i varsin tidning men jag kunde se busiga leenden på allas läppar. Detta kommer ju bli kul senare...   Hopes perspektiv Jag stod vaksamt lutad mot diskbänk...

Sök i bloggen

Presentation


Svensk One direction fanfic ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om "Uncover"? :)
 Jätte bra :D
 Bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(
 Jätte dålig D:

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards