lookafteryou

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Kapitel 22 - Uncover

Av Wilma - 4 augusti 2013 21:47

Senaste kapitlet:  Mina hjärna började snurra och snart stannade den på ett hemskt minne, det brände till i bröstet men jag började springa, springa så fort jag bara kunde, för jag fick inte tro att allt var bra, jag fick inte komma dit försent...

 


Harrys perspektiv

Jag visste vart jag skulle men inte var jag sprang, den djupa skogen omslöt mig. Jag fortsatte springa, hoppades på att komma ut från skogen, men träden fortsatte susa förbi mig, inte en enda skymt om att jag skulle komma ut. Jag bad tyst för mig själv medan jag kände hur energin började ta slut, tvingade mig själv att fortsätta framåt. Jag måste hinna!


Nialls perspektiv


Jag satt tyst längst bak i klassrummet, läraren pladdrade på som vanligt om någon historiasak men mina tankar var någon helt annanstans än i klassrummet. Jag hade sett killarna rusa ut från skolgården mot Hopes håll, Harry hade lätt tagit täten med sina långa ben medan Louis, Liam och Zayn jagat efter honom så bäst de gick. Jag tittade ner på papperet framför mig med några enkla skissningar på, jag fortsatte tyst och långsamt fylla upp papperet med fler skisser.

Jag ryckte till när dörren slog upp högt längst fram i klassrummet och jag tittade förskräckt upp. Vår lärare såg chockat på dom tre killarna i dörröppningen och dom spanade ut över klassrummet. Deras blick landade på mig och jag svalde hårt. Deras ögon utstrålade orolighet och jag satte mig rakare i stolen. 

- Niall are comming whit us, sa den svart håriga riktat mot läraren och jag började snabbt men försiktigt plocka ihop mina saker.

- Leave the things and come! Ropade Liam högt och jag släppte allt medan jag snabbt gick fram till dom.

- Zayn, Liam and Louis... W..What are you doing? Lären stammade förskräckt och Louis satt handen i ryggen på mig för att putta på mig lite. Jag hörde hur dörren till klassrummet slog igen och alla började springa, Louis hand hade försvunnit snabbt från min rygg när han började springa.

- What is happening? Frågade jag förskräckt i farten och Liam kom upp bredvid mig.

- We can't find Hope and Harry is gone, Han pratade lite andfått och högt för att överrösta våra skor mot de hårda korridors golvet. Tankarna började snurra i mitt huvud medan vi fortsatte framåt och fortsatte ut från skolgården.

- But... Wasn't she home? Jag tittade oroligt på liam som gav mig en orolig blick.

- I'll tell you more later, sa han fort och fortsatte springa. Vad händer egentligen?


Förlåt för ett kort kapitel men visste inte alls hur jag skulle kunna fortsätta :/ Ska verkligen försöka hålla uppdateringen igång men börjar få slut på insperation :s Men ska göra klar fanficen, så är de bara :D Gillar den ändå ganska mycket, iallafall handlingen xd Aja tell me what u think in he comments<3 And thanks for the comments on the last chapter<3

 
 
Ingen bild

Josefin Horan

7 september 2013 14:52

OMG mer vill ha mer du får inte sluta!!! Jag skriter i hur långt mllan rum det är på kapitlena vill bara ha mer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 27 december 2013 23:09

Senaste kapitlet: Jag tittade oroligt på liam som gav mig en orolig blick. - I'll tell you more later, sa han fort och fortsatte springa. Vad händer egentligen?   Harrys perspektiv   Jag kom så småning om ut ur den stora skogen och jag stan...

Av Wilma - 1 augusti 2013 22:45

Senaste kapitlet: - Guys... Where is Hope?   Hopes perspektiv Jag sprang gatan fram med tårarna rinnande ner för mina kinder. Jag ville bara bort, jag trodde allting skulle bli bra, att alla skulle uppföra sig som vanligt och att vi skulle ha l...

Av Wilma - 9 juni 2013 20:38

Senaste kapitlet: Maten kom snabbt och jag åt upp framför tv:n med ett helt värdelöst program på. Flashbacks från kvällen före korsade mina tankar medan jag tittade på pogrammet och jag fick ett fånigt leende på läpparna. Det var ju riktigt mysigt......

Av Wilma - 29 maj 2013 21:13

Senaste kapitlet: Svarade Harry lätt och dom fortsatte äta på sina mackor och tittade ner i varsin tidning men jag kunde se busiga leenden på allas läppar. Detta kommer ju bli kul senare...   Hopes perspektiv Jag stod vaksamt lutad mot diskbänk...

Av Wilma - 19 maj 2013 12:49

Hej, nu har jag några tråkiga nyheter och jag mår lite dålogt över de :/. Hela nästa vecka kommer jag inte ha nå internet när vi är hos mamma. Kommer endast ha internet i skolan men där kan jag inte sitta o skriva kapitel då jag har väldigt mycket at...

Sök i bloggen

Presentation


Svensk One direction fanfic ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om "Uncover"? :)
 Jätte bra :D
 Bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(
 Jätte dålig D:

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards