lookafteryou

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Kapitel 19 - Uncover

Av Wilma - 29 maj 2013 21:13

Senaste kapitlet: Svarade Harry lätt och dom fortsatte äta på sina mackor och tittade ner i varsin tidning men jag kunde se busiga leenden på allas läppar. Detta kommer ju bli kul senare...

 

Hopes perspektiv


Jag stod vaksamt lutad mot diskbänken och tittade på killarna medan dom åt upp sina mackor och läste tidningarna och slängde lite då och då varsin busig blick på mig. När alla väl ätit upp och lagt ifrån sig tidningarna. Dom hade satt sig på varsin stol och stirrade nu ut mig med förväntansfulla blickar. Kunde dom inte säga något? Jag tittade tyst ner i bordet, killarna fortsatte stirra på mig, väntade liksom ut mig på att jag skulle säga någonting.

- Guys, what do you want? Frågade jag med ett stön och tittade trött på dom.

- Umh, nothing. Guys, don't you think it's a little bit weird that Niall was here this morning? Like this early? Sa Louis busigt medan han tittade på killarna och sneglade lite på mig mellan orden. Killarna nickade instämmande och fick små rynkor i pannorna när dom låtsades vara fundersamma men gnistan i ögonen sa en helt annan sak. Jag la armarna i kors på bordet och la ner ansiktet i dom och stönade högt.

- Just say what you wanna know, sa jag och även fast jag inte såg deras ansikten visste jag att små leenden var där som log busigt mot mig.

- I think you know what we wanna know, svarade Liam och jag tittade trött på honom.

- He slept over, okey? Sa jag snabbt och killarna tittade roat på mig.

- AAAAW! Sa Louis högt och jag var nära att kasta en av kökssoffs kuddarna på honom innan jag minndes vad som hände förra gången jag kastat kuddar...


Nialls perspektiv


Jag gick med långa steg ut med trottoaren och var snart hemma vid mig. Mötet med killarna hade mest varit pinsamt och på deras reaktioner var väl Hope utfrågad nu om hela kvällen... Jag låste upp dörren och klev in i det ljusa tysta huset. Jag stängde och låste efter mig innan jag gick in i köket för att leta på något att äta. Mitt kylskåp var nästan länsat då jag inte handlat på flera dagar, mest av skräck för att träffa på någon från skolan. Jag tog snabbt upp telefonen och ringde en av mina favorit resturanger, Nandos. Fanns alltid god mat där och snabb leverans. Maten kom snabbt och jag åt upp framför tv:n med ett helt värdelöst program på. Flashbacks från kvällen före korsade mina tankar medan jag tittade på pogrammet och jag fick ett fånigt leende på läpparna. Det var ju riktigt mysigt...


ÄNTLIGEN! Äntligen är ett nytt kapitel ute och förlåt för den långa väntan men jag förklarade för 2 veckor sen varför jag inte kunde skriva på en vecka, nu har det gått 2 o förklaringen till andra veckan är att jag har inte haft tid... Har varit in sjunken i skolarbete och stress från de då allting kommer i en stor klump nu i slutet istället för att fördela ut det över terminen... Så nu har vi haft en stor klump med arbeten istället :/ Men anu är allting klart och hoppas på att komma igång med uppdateringen igen! :D Hoppas ni gillar detta kapitel och jag vet att slutet kanske blev lite konstigt men måste lägga mig och kände att ni förtjänade att få ett idag så ni slapp vänta till imorgon ;) Kommentera vad ni tycker! :D<3

 
 
Ingen bild

Julia

4 juni 2013 15:57

AS BRA!

 
Ingen bild

HJ

4 juni 2013 18:24

Mer!!!!

 
Ingen bild

Josefin

4 juni 2013 22:09

Mermermer!!!!<3333

 
Ingen bild

josefin

6 juni 2013 20:23

brabra bra bra mer mer mer <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 27 december 2013 23:09

Senaste kapitlet: Jag tittade oroligt på liam som gav mig en orolig blick. - I'll tell you more later, sa han fort och fortsatte springa. Vad händer egentligen?   Harrys perspektiv   Jag kom så småning om ut ur den stora skogen och jag stan...

Av Wilma - 4 augusti 2013 21:47

Senaste kapitlet:  Mina hjärna började snurra och snart stannade den på ett hemskt minne, det brände till i bröstet men jag började springa, springa så fort jag bara kunde, för jag fick inte tro att allt var bra, jag fick inte komma dit försent... ...

Av Wilma - 1 augusti 2013 22:45

Senaste kapitlet: - Guys... Where is Hope?   Hopes perspektiv Jag sprang gatan fram med tårarna rinnande ner för mina kinder. Jag ville bara bort, jag trodde allting skulle bli bra, att alla skulle uppföra sig som vanligt och att vi skulle ha l...

Av Wilma - 9 juni 2013 20:38

Senaste kapitlet: Maten kom snabbt och jag åt upp framför tv:n med ett helt värdelöst program på. Flashbacks från kvällen före korsade mina tankar medan jag tittade på pogrammet och jag fick ett fånigt leende på läpparna. Det var ju riktigt mysigt......

Av Wilma - 19 maj 2013 12:49

Hej, nu har jag några tråkiga nyheter och jag mår lite dålogt över de :/. Hela nästa vecka kommer jag inte ha nå internet när vi är hos mamma. Kommer endast ha internet i skolan men där kan jag inte sitta o skriva kapitel då jag har väldigt mycket at...

Sök i bloggen

Presentation


Svensk One direction fanfic ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om "Uncover"? :)
 Jätte bra :D
 Bra :)
 Sådär :/
 Dålig :(
 Jätte dålig D:

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards